Redan söndag kväll

Å redan är det kväller... jag är tokförkyld och mer eller mindre legat hela helgen förutom små aktiviteter som måste göras när man är ensam, mat, rasta hundar, handla mm.

Så underbart ! att komma på att ICA har nässpray.... gjorde så att jag fick sova lite i natt i allafall...

Tittade på vasan i morse/fm... alltså... jag gillar det mkt... så himla roligt och de där 4 tim framför tv går så fort... vips är de i mål...  beundransvärt. Man blir allt lite sugen på att damma av sina skidor lite...fniss

Sedan tittade jag på bandy på tv.. ingen rolig titt alls...Bollnäs slog Saik med 8-2... Nu tror jag inte det blir några problem alls för Saik i de följande matcher som kommer...  men ändå... Vinner bollnäs är de värda det men tyvärr har de sådan attityd så man blir mörkrädd... suck suck...

Hade planer på att sitta vid burken nu när jag inte har så mkt ork över till annat men se orkan fanns inte ens för det.... soffan eller ute med hundar, eller fixa mat... osv.. NU väntar lite uppvärmd mat som jag åt till lunch och SOFFAN...


gonatt ;o)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men stackars dej! Krya på dej fort för snart så kommer vi :)KRAM

Postat av: Slottsfrun

Krya på dig!

Soffdagar på det viset är inte kul, särskilt inte när man är ensam - man önskar sig lite service de dagarna!

Ang Bollnäs så håller jag med dig!

2010-03-08 @ 18:58:47
URL: http://slottetslillavarld.blogspot.com
Postat av: Mija

Hejja Bollnäs!!! Vad menar du med deras attityd, jag är ju ingen bandy fantast, så det skulle vara kul att höra ;-)

2010-03-09 @ 09:44:15
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Carina T

Hoppas förkylningen har släppt, sånt är inge skoj alls. Håller helt med dig vad det gäller bandyn ;)



Kramisar!

2010-03-09 @ 18:05:20
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback