Snopet och stor glädje

Oj så snopet det känns. Bollnäs är klar för SM i bandy. Jag hejade på SAIK. Men jag är inte sämre än att jag kan önska Bollnäs lycka till och att ni är helt klart värda det eftersom ni har en biljett dit.
Man förstår ju deras känsla... de har väntat så länge...

Men i final hejjar jag nog på Hammarby tror jag... har inte bestämt mig än... tar ju så emot att heja på Bollnäs ;o)

De har så osympatiska supportrar... hata byn och andra skällsord haglar ur deras munnar...  så många barn som ser upp till "supparna" och tar efter och skriker könsord mm usch..

Nä jag har aldrig förstått mig på supportrar som inte fucuserar på sitt lag och ropar "riktiga" hejjar ramsor.

Men till något annat som är mkt kul. Både P18 och P20 i BYN har gått till SM final..

Hejja BYN...

Jag är SÅ trött

go natt

Kommentarer
Postat av: Mia

Som utflyttad Hälsing måste jag nog hålla på Bollnäs ändå L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback