Sol, glada hundar och fredag kväll.

 super snabba ;o) kocco kom så fort att jag inte hann med ... men go tungan redo för en puss.

Liten har blivit stor... lite skillnad på inlägget i går... och den här stora killen.. Se hur nosen blänker på honom.


å mkt snö har vi

   

Vart är staketet ? jo där kanske  lägg märke till att jag står och fotar neråt !!! Så mkt snö är det.
  

Visst är det vackert med sol och snö... det kan jag absolut inte klaga på... mkt vackert ohc man blir glad av att se bilderna MEN nu får det fan räcka med kyla och snö...  Mera takdropp !

ha en skön fredag kväll.


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Så vacker din Tollare är....så fantastiska ögon...

Jisse vad mycket snö... Här har snötäcket minskat betydligt och man går oftast på barmark igen....skönt ;o)

Kram på dig

Margaretha

Postat av: Anita

Hej! Vilka vackra bilder och bilderna på på Qasper är absolut finast. Klart du ska damma av skidorna nu när vi har så mycket snö. Vi skidade till en Våffelstuga i Funäsdalen igår i underbart väder. Idag åkte jag nedför medan Andreas åkte med våra fyrbenta. Det är faktiskt mer snö hemma än här.

Ses!

2010-03-07 @ 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback