Söndag kväll

herregud så fort dessa dagar har gått... "vimmerby" kom i torsdags... i morgon bitti åker de hem... suck.

Vi har verkligen mått bra... vi har ätit gott, druckit gott och vi har pratat och skrattat om vart annant.

Vi har bänkidrottat, vi har promenerat men bara lite, vi har  bla bla bla... Mest har vi nog bara varit...

Så skönt...  otroligt hur vi kan roa oss bara genom att sitta runt köksbordet... 

liksom en aldrig sinande källa, ordflödet...

Kommer bilder på Qaspers utställning... blev inte så bra men kanske ngn kan duga...

Han skötte sig kanon bra fick 1 pris, HP och bästa junior hane...
När jag skulle värma upp honom var han så "het" på att göra något så han bjöd hela tiden på nya saker ex ligg, sitt mm mm
När jag tränar så "shapar" jag in mkt och det innebär att han ska tänka ut själv vad han ska göra och när han gör rätt belönar jag det...
Så på uppvärmningen när vi "sprang" lite och jag skulle få honom att stå stilla så bjöd han på ALLT... fniss Jaghar inte lärt honom stå kommande än för annars hade jag kunnat säga stå så klart :D

Jag gick till Anita och sa... DU det är nog bäst att DU ställer honom... han har inga förväntningar på jobb då... och tur det för han stod SÅ fint och stilla..
Anita DU är bäst... fniss...

Ligger efter med renskift av djurprat, läsa bloggar, lägga in bilder i min blogg mm

Men nä jag måste lägga mig...  MEN jag måste bara säga..

TACK LASSE för all hjälp med min dator... sicken jäkla tur det är att jag har dig....   3 dagar framför datorn har du offrat... go Lasse.

go natt

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbart med vänner som man bara "kan vara" tillsammans med, sånt betyder mer än alla pengar i världen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback