Takdropp !! :o)

Vilken underbar dag. I morse -10 det var inte kul men solen kom fram och den värmde !... så det till och med började droppa från taken... ÅÅ vad jag har längtat efter just det ljudet... underbart... mera SOL och värme vill jag ha NU.

Några av förra veckans hundar... 2 st hundgårds hundar ville få varsin "helrenovering",... å vad de doftade gott och var mjuk och go i pälsen. De skulle få ligga inne på natten meddelade matte förtjust :o)


 å efter  tyvärr bara efterbild

Tovutredning och bad

 å efter

Helrenovering av en cocker
 å efter

Hejja byn måste jag få skrika av mig också... de vann igår HÄRLIGT... så nu väntar en spännande match borta mot Villa igen.... ( och ni som inte förstår vem som vann mm så var det ju A laget i bandy så klart;o)....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback