Välkommen till världen

3 st i dag på em... så underbara små ljuvliga varelser... tänk jag skulle kunna sitta där hela jäkla tiden och bara titta.


Påsk i trimmet också gör påsk glada hundar eller vad tycker ni om detta charmtrollet.
 Rosett i håret och ett eget påskägg... tjoho så kul
En tovutredning och bad senare, blir man så fin, eller storkillen som ville bli ren och klippt


 efter  efter
 ...

 Jättefin påskpresent fick jag av en kund.Tusen tack ...man blir så himla glad. Det värmer i vardagen...
Varje dag går jag förbi min träningsplan...stor SUCK..
 så mkt snö kvar än... ute på åkern trampade jag igenom skaren...  snön räckte över knät.

Nu ska jag nog ta lite knäcke och en kopp te.
go kväll

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Men så trevligt att få present..och dina kunder ska ju verkligen vara nöjda så fint som du kan trimma..



Du...jag har ingen snö i trädgården längre...det är lite mer än härligt..

Postat av: Christina

Söta lamm och påskfina hundar inte illa och vad härligt att du fick en sån fin Påsk tupp

Önskar dig Glad Påsk, kram

2010-04-01 @ 19:15:12
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback