Onsdag

Samma härliga promenad i dag igen. Tänkte när klockan ringde...fan jag orkar inte. Låg ett bra tag till...
Men sen var det som fan flygit i mig för jag for upp och drog upp gardinen och såg SOLEN... då fick man energi igen.
Frukosten smakar så gott när man ansträngt sig lite först :D Hundarna blir så nöjda också.

Är lite hundvakt i dagarna 2  åt den här bjässen... Mina hundar är små i jämförelse.

I dag är det frissering hela dagen...
Magen känns bra också, så skönt. Den lever ju som sagt sitt eget liv. Med sjukdomen
IBS så får man räkna med lite sånt där.

Nu väntar lite kaffe innan första kund... ha det så bra

Kommentarer
Postat av: Carina

Instämmer, har också varit ute på en promenad före frukost och dagen känns toppenbra verkligen :-)

Postat av: Kerstin

Hm, ja här sitter man tidigt vid datorn, valp hemma igen... har varit ute och ska ut igen! 5 hundar är liiite mycket ;)

Ha det gott!

Kerstin

2010-05-27 @ 06:20:28
URL: http://www.foggens.se
Postat av: soffie

hihi vilken cool bild,va jobbigt med din sjukdom finns det nåt man kan göra åt den?

kram

2010-05-27 @ 21:34:46
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback