Onsdag kväll

Känner mig trött men glad, fick ett telefonsamtal som gjorde mig så glad :D Mmm härligt.

Det har varit långa dagar och nu känner jag mig faktiskt sliten. Jobbar lite i morgon och på fredag men sedan får man helg på "riktigt" och jag längtar till helgen.

Fick en halvtimmes paus i dag på förmiddagen... tog med kaffet och mackan och hundarna ut till hagen... njöt av solen. Efter att de letat godis en stund så kom de och ville ha av mitt fika...
  Qasper undrar vad fasiken har du i munnen kocco ?   Gräs... hon betar som hon vore en ko.
 


Goa hundar i trimmet som vanligt.
 å efter   å efter
 efter bad och frissering


 å efter bad, klippning i en kort frissyr

 å efter  såg att jag måste fixa övergångarna bättre men glömde ta en ny efter bild.
Nä nu orkar jag inte ladda mera bilder... vill lägga mig i soffan...
ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: soffie

härligt med glädjande samtal,

fniss vilken rolig bild på nosen:)

å va mycket fina vovvar du får hand om,

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback