Snart helg

Sitter och njuter av kaffet efter en regnig promenad med hundarna. Har också hunnit träna lite krypteknik och fjärrteknik... med Qasper.

Ska snart ut och jobba, det är 2 st djurprat på schemat idag. Så det blir tidig "kväll". Härligt då helgen väntar runt hörnet.

Jäsiken vad grönt det har blivit bara på ett par dagar. Man blir så glad av allt som händer med växtligheten... Man ser våren komme med storsteg nu... såg på min morgonpromenad att det kommit små knoppar i träden, på ngr ställen små musöron... det fanns inte för ngr dagar sedan...  '
Tittar jag ut genom fönstret så ser gräsmattan grön ut... men kommer man ut så ser man att det fattas allt lite grönska ännu... vilken härlig årstid vi har nu framför oss. Värme och förhoppningsvis SOL :D

Klockan tickar iväg, borde gå och göra mig i ordning för djurpraten..

Ha en bra dag, en bra helg... För det tänker jag ha :D
Kramar om er

Lite bilder från i onsdags... mkt grönare idag...
 
  



Kommentarer
Postat av: ejmis

Här har det regnat i natt och med värmen som verkar vara på gång så väntar jag mig en explosion av grönska snart =)

Ha en bra helg!!

Postat av: soffie

å va härliga bilder,¨härligt med sol!!!

kram

2010-05-16 @ 18:57:10
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Vet du...vi hade vinter förra veckan nu är det högsommar!!! Inte klokt.... =))

2010-05-16 @ 20:18:19
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback