Fredag

Det snöar ute och det gillar jag inte. Då jag fått min fina träningsplan upp-plogad. Hm, jag som tänkte dricka upp mitt kaffe innan jag och Qasper beger oss ut för att träna. Ja ja det får blir att plumsa då.

Träningspasset igår gick åt skogen fniss... fick intala mig att " det är roligt med hundträning " :D
Tollarhjärnan hade lämnats kvar inne tror jag, inte mkt som var rätt och stämde.
Lite spännande det där med hundträningen. Men det är bara å bita i hop, tro på det man gör och hålla sig till det med flexibilitet.

******************************************************************************************

I går fick vi en jättefin och skönt promenad i solen med lagom kyla.




Kommentarer
Postat av: maria och aston

Helt rätt Kats, stick to the plan! Det är för många gånger som man ändrat planen när det går dåligt istälet för att göra det ännu tydligare för hunden. Men sånt lär man sig ju med åren.

Och vad vore hundtränarlivet om allt gick på räls...trist...det är ju utmaningarna man växer av!

Go Kats Go!!!

Postat av: Mia

Ja, det blir inte alltid som man tänkt L

Men fina bilder på jyckarna :-))

2010-11-14 @ 08:09:27
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback