Helgen över

Jahapp då var helgen över för denna gång. Men tiden går så fort så det säger bara tjohoo så är det ny helg.

Den har varit bra och bjudit på flera härliga promenader, god mat ( åh det är inte jag som varit kock) och trevligt sällskap.
En kaka har bakats, mycket gott.
En fråga:
Räknas det som det är jag som bakat kakan om jag hållt i elvispen?
Antagligen inte :D fniss......  Kan inte skryta med det heller :D

Ja ja... jag har inga kock/bakar fingrar bara att erkänna... TUR att andra har :D

Härligt med långa skogspromenader man ser spår efter alla möjliga djur. Men det är mkt mkt sällan man stöter på djuren.

Lite roligt i lördags,...för när jag gått över 1,5 timma i SKOGEN... så kommer jag in i samhället och till ett villaområde... åh vad stöter jag på där...
5 rådjur... :D



Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Joooo men om du med stadig hand hanterat vispen så räknas det..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback