Lite före och efter

Matte vill att hans päls ska vara så kort som möjligt då livet som ladugårdshund ska vara så enkelt som möjligt
 efter
En liten dvärgpudel valp kom till mig, så duktig redan lilltjejen. Glömde fota före bild


En tassfrissering bjöd dagen också på igår, en lugn dag för mig. Men det tackar jag för då natten var extrem dålig i går. Var till ridhuset igår och tränade Qasper lite. Gick både bra och mindre bra.

I natt har jag sovit bättre men man känner sig ändå trött och sliten :D
Det blir nog en bra dag idag tror jag :D

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas du fick sova inatt! Det fick inte jag...sviter efter all snöskottning antar jag...suck!

Fnissade åt fotot med snöhundarna! Och av din råttjakt! Men inte åt dramat i Gävle! Tvi vale!

Kramen!

Ragnvi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback