Snart 1 år

Sitter och letar efter fina vinter bilder som jag kan bjuda er på. Hittar denna bild på Krutov nov-09. Det slog mig... Om en vecka är det 1 år sedan han fick somna in. Herregud vilken smärta det var. Jag orkar inte med och dra hela historien. Den är så smärtsam och sorglig. Locket på.
Men han var mycket speciell och märklig hund.



Ingen snö hade vi heller i fjol ( kanske detta var i början av nov-09)



Nu ser det ut så här... ca 2 veckor sedan



Nov -09. Nelly hälsar på. (Go Olga som heller inte finns längre :(    )

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Sorgligt så sorgligt...tur du har fina minnen av honom! Igår när jag var på promenad stannade en äldre herre i bil o ville prata lite...han berättade att dom haft en tax i över 14 år men fick för nån månad sen låta honom vandra vidare..."tror vi grät i 3 dygn" sa han....förstår honom o alla andra....och en dag måste ju även vi genomgå det tunga o sorgliga. Men jag hoppas det dröjer länge dit!

Jo...jag har lånat din bild på vovvarna där den ena är full med snökulor! OK hoppas jag?

Kramen!

Ragnvi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback