Tisdag

En mkt skön dag förrutom att jag är trött och seg efter ett X antal nätter utan sömn eller lite i alla fall... suck
Enligt nya forskar resultat så minskar hjärnan sin kapacitet om man inte få sova. Hm,... bara så ni vet... jag har något att skylla på fniss ;D :D

Så här skönt hade jag på vår promenad hundarna och jag.Men oj så fort det blev mörkt. Tänkte gå vargslingan men fick gena på ett ställe för Kocco hade det lite jobbigt att gå där i skaren som inte höll. Jobbigt för gammeltanten.

Vilka färger eller hur...
 
 

Kvällen avslutas med hundträning i ridhuset i kväll... det ska bli skitkul :D

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Oj...så vintrigt vackert..aha dåligt med sömn..mmm det är ett gissel..jag hoppas det blir bättre inatt..sov sött..

Postat av: soffie

wow vilka vackra bilder hoppas du får sova gott inatt!

2010-11-16 @ 21:49:55
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Vargslingan???? Där skulle jag nog inte gå... L

2010-11-18 @ 16:39:17
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback