Härliga flickor :D och fågelsång


Jätte gulliga tjejer i trimmet idag. 8 flickor och 7 hundar kom på besök. De alla skötte sig jätte bra.
Kylan gjorde det inte lättare då vi hade tänkt vara ute mera och tränat lite olika saker men vi fick gå in efter en liten stund.
Alla så duktig att klippa klorna.. bra jobbat tjejer. Kom ihåg: lugnt ledarskap :D
Lunchen bestod av pizza.
Tyvärr glömdes kameran bort under hela dagen, fick en bild strax innan de skulle gå hem.



Tusen tack tjejer.

Senare på dagen hade jag avslutning på min tävlingslydnadskurs. Också ett gäng tjejer modell lite äldre bara :D
En fantastisk rolig grupp. Jag är toknöjd med mina kursare och de har utvecklats jättemkt tycker jag.

Hann inte så mkt med mina egna hundar men en liten tur till stranna stugan hann jag med.
Mkt fåglar !!!! häftigt att se

 
 kolla de små vatten dropparna på fjädern, gulligt.

 

Någon gormé middag hanns alltså inte med men en pizza med sonen runt 20 tiden satt inte illa den heller :D
Pricken över I ... ett glas rött och sällskap av Mr X.


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Mmmmm...ett glas rött och Mr X.....låter inte så dumt ;o)

Kram på dig

Margaretha

Postat av: Isabella

Det var jättekul och det var synd att du glömde kameran! ;) Ha de gött! :D

2010-10-25 @ 17:42:37
URL: http://isabellabergstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback