Helg vad jag längtar :D

I dag är det fredag och det innebär snart helg... så härligt.

Arbetet i dag ska bli spännande då jag får ett gäng tjejer från Alfta skolans högstadie med deras hundar. Vi ska hålla på med hund från 9,30 - 14 är det tänkt.

Vi ska prata om hur och vad en bra relation med sin hund är. Vad en ledare är. Skillnad på fostrad och träning.
Tänkte de ska få testa lite klicker träning.  mm
Sedan ska vi avsluta dagen med att de ska få klippa klorna på sina hundar. En mycket viktig grej som MÅNGA fuskar med tyvärr.

Hoppas de får en givande dag. Hoppas också jag kan få bjuda på lite bilder från idag.

Efter det har jag tävlingslydnads kurs som börjar kl 15,00 och håller på tills vi är klar :D

Sen efter de... då är det helg. Och med helgen väntar mer jobb, lydnadsträningar och hundbad. Däremellan ska vi klämma in ett kalas som vi ska gå på.


Kommentarer
Postat av: Isabella/Alice

Det var superkul, klippa klorna var inte så svårt när man fick till det! :)

Tack för en toppen dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback