Lite smått och gott

Allt fler börjar upptäcka hur otroligt skönt det är att lämna iväg sin hund till "trimmet" för att ex bara bada sin hund. Jag får fler och fler hundar som bara vill badas och borstas.
Deras mattar och hussar blir så förvånad över vilken skillnad det blir när jag badar mot för när de badar och så mer hållbart det blir.
Det är jättekul tycker jag :D


 efter bad och klipp
 efter bad och borstning
 efter bad och borstning
 efter trimmning

Dagarna går och höstmörkret är nu här, trist. MEN jag har fått bra belysning på min träningsplan så nu kan jag träna på kvällarna. Det känns mkt bra.

Ny vecka med nya utmaningar :D
ha de bra.

Kommentarer
Postat av: maria

åh,va härligt med belysning på plan,jag skulle åxå ha belysning på min "nya plan"åxå,den är inte stor men räcker åt mig att träna på själv...nu längtas ja tills på söndag,har börjat fått fason på rutan nu åxå,guuu,så kul

sen har jag kommit med i en skydds tränings grupp i hedemora,så jäkla bra...nu får jag hjälp!!!!



LYCKA TILL PÅ LÖR...



kram från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback