lite summering

Jahapp så var bandyhelgen över... ömsom vin ömsom vatten... men mest vatten... Men killarna gör i det stora hela ändå en bra cup. De är faktiskt 1 år yngre än alla andra. Det är nästa år som de ska vara "bäst" ;) :D

Känner mig rejält trött då man har varit i farten sedan kl 5 flera mornar nu och hållt i gång precis hela dagen och kvällen.

Som vanligt har jag haft goa hundar i trimmet :D Bilderna är av dålig kvalite, men det syns ändå hur fina de är.
En ung taxkille som skulle trimmas för första ggn.


 å efter
Bad och frissering av denna flatkille
 å efter ,  å efter
Endast bad  och kloklippning ville denna lilla blandis ha
 å efter  och den största av alla... go hunden som är en "liten" gentleman... han står under hela tiden jag håller på, närmare 4 tim. Och många pussar hinner jag få.

 å efter bad och frissering

Jag ska nog vila lite nu för att sedan ut och träna Qasper lite... men först vila !

Ha en bra lördag

Kommentarer
Postat av: Mia

Jisses vad du jobbar människa! Hoppas du hinner njuta lite också mellan varven L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback