Onsdag

Jag har blivit så dålig på att komma ihåg kameran ut  till trimmet. Igår hade jag bland annat en flathane som blev som NY efter bad mm. Det hade jag velat bjuda er på :D
Ska försöka komma ihåg kameran idag....

I går övningskörde jag och sonen. Övertalde honom att vi kunde åka till hundklubben så kunde jag träna en snabbis. Han fick kommendera oss och uppdraget att klicka vid rätt tillfälle. :D det gick kalasbra.
Hoppet kommer sakta tillbaka. Han körde kalasbra... duktig så.

Annars är kroppen tung och trött. Värken i leder kommer smygande nu när kylan kommer. Usch ja. Jag gillar inte kyla och mörker. Men bara att acceptera antar jag.

Nä nu vankas det kaffe :D De... är något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback