Lördag kväll

Kalaset för sonen är avklarat, smörgåstårta rinner snart ut genom öronen... oj så mätt jag blev :D
Härligt att få rå om alla.

Nu råder lugnet. Alla åkt till både höger och vänster, några tog trappen :D

Sonen lycklig då han nu får övningsköra. Hunnit med 2 repor redan. Härligt tycker jag.

Snart blir det kväller ... vad ska jag hitta på då? Hm,... vi får väl se... tror jag åker en sväng till kiosken :D sätter mig i soffan och lyxar till det med ett glas vin. Ja bannemej... de tror jag att jag gör :D

Må så gott  och njut av lördagskvällen.


 

Kommentarer
Postat av: Anna tassar in

Mmm du är värd lyxen..må gott o njut...

Postat av: Mia

Du får mig alltid att skratta..."några tar trappen.." Ja det är ju gott att inte alla är så långt borta ;-)

Ha det gott vännen, här är det en vit helg L

2010-09-25 @ 18:30:52
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Christina

Klart man ska ha lite lyx ;))

Ha det gott, kram

2010-09-28 @ 17:50:12
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback