En salig blandning

Kelpie tidningen kom... åh vad de är söta kelpisarna :) Blir så sugen på en kelpie till. MEN ni kan vara lugn. Jag ska inte ha ngn än på länge, nu har jag Qasper att träna och ska testa våra gränser med honom så klart.
Men visst är de gullig? (bilderna har jag fotat ifrån kelpietidningen)
Till och med en egen öl har de.... KelpieÖL
   

En intressant artikel om tikens livmoder och dess stora problem, livmoderinflamation.
Till vänster en frisk livmoder ca 1cm i diameter - till höger en inflamerad livmoder mäter ca 5 cm i diameter.
 
Olika raser drabbas olika mycket... helt enkelt en mkt intressant artikel.

Min träningsplan börjar synas, bild taget den 7 april
 snart går det att använda stegen

Kära mor fyller 71 år idag... härligt att se "mormor" så här glad. Inte länge sedan jag satt och vakade på Gävle sjukhus över henne... Inte fullt frisk men så mkt mkt bättre.
(tarmvred som op misslyckades och fick göra om 3 ggr)



God smörgårstårta bjöd hon på Mmm gott :)




Ha en bra lördag

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken vacker mor du har, det syns att ni är släkt!

Hoppas det torkar upp snart, så du kan börja använda banan...Ha en fin lördag, kram... L

Postat av: soffie

grattis till henne va fin hon är.å mums med smörgåstårta,

2011-04-09 @ 20:57:14
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Ung mamma du har! Och fin!

Men tvi vale...opats tre gånger! Räckte med en tyckte jag förra året...

Lite otäckt det där med rävarna...Hoppas dom var friska i allafall!

Kramen!

Ragnvi

2011-04-10 @ 08:13:56
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Tycker mamma ser alldeles strålande frisk och kry ut! Ser dessutom yngre ut än de 71 hon fyller!

Nog syns det att ni är mor och dotter allt :)

2011-04-11 @ 11:40:09
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback