Spårskogen

Underbart :))
Varit ute i 3,5 timma tror jag det blev... vi har spårat och gjort uppletande.
Så klart har vi fikat också... en viktigt ingrediens :))

Spåret gick så bra, fanns heller inte i min värld att det inte skulle göra det heller,.... Uppletande gick galant, kocco suverän... Å goshunden Qasper.. ja han gör som han vill. Duktig på att leta och ta grejerna MEN att leverera... ja det är som att vinna på lotto... lika sannolikt... har jag ngt att bita i...

Underbar början på dagen... ska bara smälta maten sedan går jag nog ut igen :)

Ha en super dag ni också.
OBS bilden är från maj i fjol...


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är så härligt positiv, så man blir glad bara av att läsa.... =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback