Vårtecken på gården :)

 intill häcken bredvid min trapp :) LYCKA

En underbar liten tik, se hur hon njuter i badet.

   
Min pryo Anna får hjälpa till så svetten lackar :) här hjälper hon till att blåsa en storpudel.
Han ville få kortast möjliga frisyr. Har ingen förebild.

 efter  
  å efter bad, frissering och kloklipp

 Lilla goa pontus som kommer regelbundet fick jag bara denna bild på... puss

En till stamkund så go så go
   
"Råttisen" Ninja ville få en antifäll, bad och få klorna klippta... Mm så skönt hon tycker det är :)


Flera tovmonster

  MEEEN. va fasiken... vi missade efterbild, han som blev så söt :)

  efter
  vacker bild ? Näää men utan tovor i allafall :)
   
OM djurägarna fick vara hund bara för några sekunder så skulle de aldrig mer tillåta en tova hos sin hund. SÅ besvärligt är det för hunden att ha tovor !
Tyvärr kan jag eller någon annan hundfrisör heller inte göra ngr "vackra" frisyrer utan det är bara tyvärr att "skala" av allt... försök till att rädda det som räddas kan... oftas inget...

Lea fick sig ett skönt bad och hon fick sova under fönen och torka sakta. Hon är med valpar så vi ville ta det lugnt med henne... här sover hon...
 
Här sover Qasper, han har krypit i en bur...

Många bilder blev det och tyvärr många hundar vi missat att fota...fy på mig...

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Himmel vilka små yrväder du får till din praktik..som sedan ser kolossalt tjusiga ut med nya frisyrer..bra jobbat..

Postat av: Amanda

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-12 @ 14:49:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback