Elithunden Qasper ;)

Trots att jag vaknade med att kroppen mådde dåligt och jag gick på halvfart så bestämde jag mig för att fullfölja och åka på kvällstävlingen i kväll.
Det visade sig vara en mkt bra bestlut.
Vi tävlade klass III. Qasper gick mkt bra med mkt fin attityd. Det var lite så där pigghets slarv, det känns inte lika skitdåligt om ni förstår hur jag menar...

Vi skrapade ihop till ett första pris och poäng på allt... Min älskade lilla gokille och mattes lilla prins...

Tack Anna Roos för du var så underbart snäll och filmade... kram





Sist men inte minst... jag bjuder på denna... men Qasper är FIN eller hur fniss


Kommentarer
Postat av: maria a

Grattis :)

2011-08-13 @ 00:41:53
Postat av: Eva-Britt o Mocca

GRATTIS, vad kul!!!

(var ju inte kvar till prisutdelningen, barn som behövde skjuts...) så du får en grattiskram på nätet istället!!

2011-08-13 @ 15:31:30
Postat av: Anita

Åter ett stort grattis till er!

Kram

Postat av: Carina T

Grattis!



Kramisar!

2011-08-15 @ 10:02:49
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: Marianne

...vilket fint ekipage ni är!! Grattis!

2011-08-15 @ 10:24:23
Postat av: Majsan, Birka o Freja

GRATTIS!!

2011-08-15 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback