Fredag

Sitter och äter lite julgröt på lunchen. Kommer på att jag har 2 lediga dagar. WOW, jag är ledig hela helgen, har absolut inget inplanerat förrutom handla alla mina julklappar, städa, plocka och hälsa julen mera välkommen.

Men helt SJUKT skönt att inte behöva ställa klockan. Känner mig rejält sliten då min sömn är sämre än vanligt. Det tar på en så in i norden att bara få sova 2-4 tim natt efter natt. ja ja men som vanligt... man får sova en annan gång...suck

Kocco var så gullig en morgon. Jag satt och åt frukost och hon hoppade upp på stolen. När hon inte fick någon reaktion på mig så hoppade hon ner och hämtade denna leksak.
Så gullig hon är lilltösen min.
Igår tränade vi lite i ridhuset... tjoho så pigg hon var... herregud vilken fart det var på henne. Man kan inte tro att hon snart är 11 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback