Nedläggning? och de små jävlarna !

Jag funderar på att lägga ner min blogg, lite trist för den kom till för flera år sedan men jag känner att jag hinner liksom inte med längre. Inte kul med en blogg som sällan uppdateras. Eller vad tycker ni?

Så här i julbords tider vill jag bara påminna om en liten LITEN detalj.
Vet DU egentligen vad kalorier är?

jo det är de små jävlarna som springer omrking i garderoben och syr in kläderna medan man sovaer !

NU vet ni det :)

Är mkt på jobbet och det är jättekul. Har haft en elev i 3 veckor... Tusen tack ANNA
 det har varit jättekul att ha dig här. Du har varit till stor hjälp.

Fina pryoelever i från 5 an och 6 an kom på besök en dag. De fick bada hundar och slå in de 4bentas julklappar. Tror nästan de tyckte det var roligast :) Paketen delas ut julveckan :)




Kommentarer
Postat av: maria a

NÄÄÄ, du får inte lägga ner din blogg!!

2011-12-08 @ 10:50:42
Postat av: Gunilla

Nej men vems blogg ska jag då läsa!

Kram /Gunilla

2011-12-08 @ 19:40:14
Postat av: ejmis

Blogga när du vill och känner för det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback