Kyla och alla hjärtans dag.

Kyla och alla hjärtans dag... till vilken nytta? Jo kanske för att vi ska komma närmare varandra idag;) :)

Min plan för idag sprack på en gång jag klev upp. Eftersom jag skulle börja lite senare idag 9,30 så hade jag tänkt hinna med en långpromand på morgon för att sedan vid lunch ta en skidtur  och efter emdagens jobb träna hund på kvällsidan.

MEN det var ju -22 grader så ingen promenad och ingen skidåkning...Grrr Det bidde lite skrivbordsarbete i stället... trist som bara den men ett nödvändigt ont.

Lydnadskursen som drar igång den 22e är full. JÄttekul att så många som vill gå. Kul och inspirerande för mig som kursledare också. Man får verkligen vara alert för att kunna se och hjälpa.

Tusen tack alla för grattisar till vår seger i klass II. Det värmer i hjärtat :D

Fick revidera min träningsplan lite grann men det var ett angeläget probelm :D
Nu dammar vi av lite nya moment som vi påbörjat och som han kan ganska så bra men ska göras tävlingsklara för klass III. Fortsätter med helhetsträning så kart.
Det blir ngr spännande träningsmånader framöver :D tjoho så himla kul.

Må så gott på ALLA HJÄRTANS DAG ! <3

Önskar min Mr X det bästa idag... ses till helgen hoppas jag :D <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas din dag blev jättefin! Och hoppas de framöver blir likadana... L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback