Årets första golfträning

En gammal goding som ville dra nytta ev mitt erbjudande jag har till mina kunder.
Om man väljer en badbehandling på sin hund nu så använder jag ett balsam som gör att man minimerar att snön fastnar i pälsen. Man får då också tassfrissering värd ca 200 kr med. Gäller januari ut.


En pudel tjej ville bli frisserad också
 
Jag har klagat så otroligt mkt på vädret i vinter så nu måste jag passa på att tala om att jag njuter verkligen av de fina dagar som vinter bjuder på emellanåt. De har inte varit måna hittils men desto mer njuter jag när det väl är...



Morfar har börjat rekord tidigt med sin golfträning. Med rätt sällskap och rätt arena så kunde han helt enkelt inte låta bli att ta fram boll och klubba ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jiiiises, den bollen ville jag inte ha i munnen! =)))

Gud vad duktig du är med hundarna, jag beundrar verkligen detta arbete...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback