Igår en bra dag

Gårdagen var strålande vacker. Solen framme och bjöd på fantastiskt väder.


Härlig promenad vi var ute på ca 1,5 timma.

Idag är det kallt närmare -16 brrr usch. Vi får hoppas det blir lite mildare framåt dagen.

Väskan ska packas då jag åker till Gävle för att hämta upp dottern.... sedan bär det iväg till Vimmerby...tjoho så kul.
Sonen som tänkt följa med först stannar nu hemma och passar hundarna. Han vill inte missa skolan. Har en del prov mm
TÄnk hur olika vi är... När jag gick i skolan hade jag gjort allt jag kunnat för att missa... och slippa skolan...
jaja andra tider nu tack o lov :D :D ;)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, har ni så vackert väder strax norrut!

Här blev det fint idag på em men inte tidigare!

Hehe, önskar jag kunde säga att jag var som din som men icke, är mer så som du ;)

Postat av: Mia

Hoppas ni haft det bra i Vimmerby... L

2011-01-29 @ 13:46:24
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Mia

Jodu Kats...den fanns i dörren mittemot! ;-) Så det kan bli.... L

2011-01-31 @ 18:59:39
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback