Vilt

Oj, idag på skogspromenaden så var det mkt vilt i farten. Hundarna var så på alerten. De gick och vindade och markerade så bra att DÄR... DÄR matte är dom....
Härligt att gå med hundarna så där när de är lydiga och håller sig vid mig... Ibland lyckas man :) ;)

Nu när jag är ledig i ngr dagar tror ni jag kan sova då? Nä precis... vaknar med tuppen, försöker tvinga mig att ligga kvar... ligger tills kroppen värker... då är det bara å kliva upp och gilla läget :)

Nä nu är kl 14,05... halva lördagen har gått... Nä nu ska jag försöka ta vara på den lediga tid jag har kvar...

Ha en fortsatt bra helg.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna ....tassar in..

Härligt..jag brukar tänka så när jag ser hundar som verkar vara lydiga och coola..att en sådan skulle man ha...jag är helt säker på att du kan o vet precis hur man gör..ha en fin dag..hmmm ja men sova kan du göra när hösten kommer :) och du en tupplur mitt på dan piggar upp..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback