Feber och förkylning... men soligt har det varit

Flera lediga dagar är över. Jag som inte har ngn semester tyckte detta skulle bli kanonbra. Men min kropp verkar tydligen inte gilla ledigheter ;)) Första lediga morgonen vaknar jag med feber och halsont... Yippie *not*

Dagarna har varit jobbigt då det varit så soligt och varmt. Underbart egentligen men jag h ar haft mkt svårt att vara i solen på grund av febern.
Åh hur kul är det att vara inne sådana hära vackra dagar... Nä jag kan säga att jag har varit i en känslomässig storm... Känns så onödigt att INTE kunna vara ute när äntligen vädret tillåter det.
Bara att acceptera och gilla läget egentligen men mkt svårt.

Igår var jag feberfri och tog ut en filt och la mig en stund... härligt... har inte legat så på år känns det som...bara latade mig. Tog fram en bok också som jag påbörjade för 1 år sedan... Men det blev bara ngr sidor även denna gång... ja ja någon gång ska jag väl hinna läsa ut den.

Mitt upp i allt fyllde jag ju också ....
 Absolut inte vacker men mkt god. Jag hade en plan hur jag skulle dekorera MEN som vanligt lessnar jag efter första bäret, så jag bara kastade på ...
Men som snälla mor /"mormor" sa...  Men det ser ut som DIN tårta i allfall :) så sant så, för det är så typiskt mig.

En tidig fredagsmorgon, näten skulle vittjas... tänk å bo så här nära vattnet.. Det skulle nog Qasper gilla :)
 

Lillebror som blivit så stor, här är han så förväntansfull på att få slänga sig i badet IGEN. Han vill apportera ! Visst är han söt ?!



Ett varv runt storladan :) hundarna går före...


Men lilla svarta lakritstrollet kocco, så söt så man smälter :) Hon mår gott i solen.


Får jag bada nu? NU då ?!!!


Vackert trots igenväxt och mkt nässlor.

Kommentarer
Postat av: Mia

Undrar om inte din kropp tar sig tid att känna efter lite, när du äntligen kan vara ledig?? Tycker jag känner igen det där nämligen...

Hoppas ändå att du kan vara ledig mer, utan att bli sjuk!

Härliga somriga bilder har du då lyckats med, hundarna är bedårande söta! L

Postat av: Carina

Tror på Mias teori, har under en period i livet råkat ut för samma sak som du gör nu!



Och du, grattis i efterskott :)

2011-06-07 @ 12:49:51
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Anna ..

Happy Birthday to you...Happy Birthday to you... Happy Birthday dear..friend..Happy Birthday to you.. hi hi hör du hur jag sjunger...



Ja men huvudsaken är ju att tårtan är god..så det så..



Men så galet o bli förkyld..mitt i sommarvärmen..drick en liten sjö så blir du bra..krya på dig..



Härliga bilder..

2011-06-07 @ 21:01:56
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: maria å aston

Men hu hoppas du snabbt blir bättre och kan njuta av den härliga sommarvärmen!!! Goa Qasperbrorsan så himla fin och full av förväntan! :-)

2011-06-07 @ 22:07:03
URL: http://astonwille.blogspot.com
Postat av: Carina

Mia har kloka ord...du ska nog ta det lite varligt med dig själv....tant, tänkte jag skriva men ångra mig ;)) GRATTIS !!!!

....pst, träffade en hund idag som skulle få hjälp av dig. Husse behöver nog lite tipps han med.

2011-06-07 @ 22:14:08
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: soffie

men åå så vackert ,jättemysigt ser det ut att vara där,

kul att du svarade så snabbt ang hundraserna de är så fina dina hundar,om jag nån gång har hus vill jag ha en hund en som är snäll å lugn å lagom stor jag gillar storleken på dina hundar!var på väg att köpa en Bearded collie för ett par år sen men det blev aldrig av tyvärr!Stora dottern är allergisk men hon ska ju inte bo os mej för alltid:)

2011-06-07 @ 22:44:07
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

glömde säga grattis i efterskott å mums va god tårtan såg ut,skönt att du är piggare nu!

2011-06-07 @ 22:45:15
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback