Cesar Millan

Luften har gått ur mig lite. Fortfarande mkt jobb och låånga dagar. Att preja sig 10-14 tim per dag ofta utan mat. Sedan är det hemmet som ska skötas och därefter hundarna måste ju bara få sitt...
Det tär på en.

Efter förra veckans feberattack med/och hundträning i dagarna 3 som var så jäkla kanon bra !!! Så har jag inte hämtat igen mig riktigt.

Jättefina hundar i trimmet både i igår och förrgår men kameran låg kvar hemma. Typiskt.
Gårkvällen hade jag lydnadskurs uppe på hundklubben, så jättekul. Ett mkt härligt gäng.

Full fart alltså trots kroppen skulle behöva vila :)) som vanligt alltså.

I morgon blir det tidig morgon... jag ska utnyttja min julklapp... En föreläsning med Cesar Millan. Ska bli hur roligt som helst. Tyvärr är min engelska inte bra men jag tror att det kommer att gå ändå, hoppas jag. Jag har stor iakttagelseförmåga och hoppas kunna använda alla mina sinnen så jag förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback