Feber och träning

Vaknade av kl 05,30. Feber och halsont. Typiskt. Får boka om 2 djurprat jag har idag. Trimhundarna måste jag bara ta.
I kväll bär det iväg söderut för 3 dagars träning hos Svartberg. Tur det finns alvedon. Qasper har ännu inte fått göra något och han är gasad som fan. Vi får se hur det går. I morgon är första dagen han får göra nått... så på håret eller hur... fniss
Men man ska ha lite tur också.

En liten blandistik som jag blev så kär i... verkligen en sötnos... Ville bara bli badad och jämnas till lite där matte hade varit och klippt.



Selma... en underbar katt som kommer regelbundet... hon är ju för söt kolla in denna
 


Sedan glömde jag fota efterbilder på ngr hundar tyvärr....

Solen lyste fint i lördags men var jättekallt, fick ngr fina blombilder... vi kan i allafall låtsar att våren är här... för igår snöade det och IDAG snöar det...






Kommentarer
Postat av: Mia

Sötingar!!!! L

Ja usch, det känns inte alls uppiggande med snön, men det är inget att göra åt...bara vänta....

Postat av: soffie

å va fina de är och så vackra blommor.Djurprat vad är det?Krya på dej nu!

2011-05-03 @ 22:08:14
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Carina

Usch ni är många som är sjuka nu, verkar vara något med feber som rullar på!

Finns massor med lägenheter till salu i Gävle nu, många här på söder har jag sett.

Vår är såld nu, blev fördigt igår :)

2011-05-05 @ 12:55:24
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Meen...hoppas du inte är jättesjuk nu!

Och ormbiten...fy för den lede!! Jag blir skiträdd!

Kramen!

Ragnvi

2011-05-06 @ 06:37:51
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback