Tidig morgon

Det kan man lugnt säga, tidig morgon. Släckte ljuset runt midnatt. Men kom aldrig till ro, vände och vred mig i sängen. När klockan var 04,30 då ´klev jag upp. Nog för att jag gillar mornar. Lugnet och tystnaden men det är liite tidigt även för mig :D



Träningarna med Qasper går framåt. Var och vartannat pass ger fin information. Visst, ibland kanske inte alltid kul information men man måste försöka se det positivt.

För tillfället har vi upptäckt att rutan inte fungerar om jag ställer upp den ej efter naturens naturliga linjer utan lite tvärs förs på en öppen yta ex diagonalt på en plan. Han ser den helt enkelt inte.

Tränar som bara den just detta och det är mkt svårt tycker gokillen.
Han har en fin attityd och han ger inte upp. Vi ska nog ta oss över detta hoppas jag :D

Har nu gjort en ny 2 veckors plan med träningen. Inte så lätt att få till träningar i mörkret. Man får verkigen leta sig till ljuset. Får också försöka styra min arbetstid så jag börjar tidigare och slutar så mkt senare så jag förhoppningsvis får en lucka mitt på dagen så jag hinner med träning.

Ibland känns det som om varje minut är planlagd för att jag ska hinna med allt. Men så kul. Längtar till tävling.... men det dröjer som det känns nu.

Ha en skön söndag

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Usch, jag hade nog aldrig klarat av att gå upp halv fem! Sex är minimum för mig! ;)

Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas du fick sova lite längre o bättre inatt! Själv har jag sprungit på toa en gång i timmen tror jag...nervöskissning antar jag...ska sövas idag...

Fotot på Qasper i skottkärran...sååå fint!

Kramen!

Ragnvi

2011-11-09 @ 06:59:36
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback