Flera godingar

Dessa dagar har det varit mycket bad, tovutredningar, problemlösningar och djuprat.

Några godingar kommer här... bildkvaliten är inte den bästa med håll tillgodo.

Enda tjejen dessa dagar var denna goding. Bara ett skönt bad ville hon ha.


Donnie ville bara få ett bad och lite tassfrissering

 efter

Snoddas ville bara få ett rengörande bad
 efter

Den här lillen hade fulla ansiktet/nosen, öron med tovor. Så det bidde ett varv med rakapparaten och ett rengörande bad... lite svårt för han var allt lite arg emellanåt, stackarn

 efter

Lillkillen här ville bara få ett bad åh en rosett i håret så klart ;)

 

Den här killen hade fullt med utslag och sår. Så det var jättesvårt att få till det fint. Han hade en tid hos veterinären så jag hoppas att det blev bra för honom.

efter  

Sist med inte minst Leo eller pojken som han kallas för klippning och bad, så här glad blev han när matte kom ;)

 efter


Kommentarer
Postat av: Carina

Ha,ha...vilken bild på Pojken, nog är han bra galen i mig :))

Den lilla Yorkieblandningens matte var jag till denna vecka och blev fin :)

Postat av: Mia

Jag kan inte nog mycket berömma dig för ditt arbete...

Sitter och småflinar när jag ser bilderna :-))

2011-10-06 @ 19:53:42
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback