Hösten är verkligen vacker.

Ja det är den verkligen vid fina dagar och det är tur för den det ;)) För jag hatar egentligen hösten... usch.. mörkt och kallt och det blir bara värre och värre för varje dag som går... närmare vintern... hemskt.

Men de dagar som är fina får man försöka njuta och skjuta tankarna om den hemska vintern så långt bort som möjligt.

Ett kort från sep -09  MEN de är lika vackert nu :)


I helgen blir det fullt upp med KM tävlingar på lördag och på söndag ska jag jobba. Ska ha en kurs i "fotgående". Blir riktigt kul. Vi hoppas på fint väder båda dagarna då jag ska tillbringa dom ute från morgon till kväll. Härligt.

Han en fin helg ni också....

TYVÄRR hinner jag nästan aldrig läsa mina favoritbloggar... men jag har inte glömt bort er LOVAR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback