Som vanligt går tiden fort

Hinner inte med, länge sedan jag skrev igen.

Men "tanten" har mer energi än vanligt och hinner med både jogging i 9 km på morgonen och ett gympass ca 40 minuter INNAN jobbet börjar. Bara att köra så länge energin finns. Brukar ju göra antingen eller men nu kör jag både och.

Träningen med Qasper går vidare och träningen med Niina Svartberg i mars gav mersmak och jag tror vi hamnat i rätt spår igen.
Snart väntar 3 härligt träningsdagar där igen... TÄNK ER 3 HÄRLIGA TRÄNINGSDAGAR ! Jag tror jag smäller av, av lycka :))

Funderar på att anmäla oss till en elittävling igen MEN ska utsätta honom för mera doftstörning innan jag vågar ... för å se om vi kommit över det värsta.

Startade upp en tävlingslydnadskurs på hundklubben i söndags. Jättehärliga ekipage, kommer att bli hur kul som helst !!! Vilken inspirationskälla de är för mig.

Aprilvädret är som man förväntar sig.. nyckfull :)) men ack så härlig de dagar hon bjuder på värme och sol.

Påsken tillbringades hos mina bästa vänner i Vimmerby. Fantastiska dagar med underbara människor och MAT. Att få njuta av "Allvinska" köket är helt otroligt. Vi bara äter och njuter. Skratt och fniss och gofika hinner vi också med. En ganska så ny medlem i Allvin/Carlsson familjen är denna goding LEO....
Deras första barnbarn :) <3

 sicken liten gofis eller hur ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback