OS

Så himla skönt att ha lite mera normala arbetstider :) Att bara jobba dryga 8 tim om dagen gör att man får så mkt fritid. Det behövs nu för att komma ikapp i kropp och själ.
Båda har tagit mkt stryk.

Träningen med Qasper fortsätter även om vi inte har kommit upp i vanlig träningsdos men sakta men säkert gör vi väl det också. Optimisten i mig har börjat titta på lite tävlingar :)) tjohooo... sen får vi se... INTE länge sedan jag sa att jag aldrig mer skulle våga tävla honom igen... Men han visar fina framsteg så kanske kanske :))

Ngt som är så härligt är ju all detta OS på tv.... tur att vädret inte är så bra för då behöver man inte få dåligt samvete om man är inne en kväll coh tittar på tv.
Jag älskar ju att vara ute i friska luften och lyser solen då ska man bara vara ute... punkt! :))

Dessa otroliga tävlingsmänniskor vilka fantastiska prestationer de gör... man blir så imponerad.

Min trimfröken söker kollegor til Ireland och jag som alltid velat dit... Är så himla sugen på att åka dit på prov. MEN jag är så inbokad på träningsläger/kurser mm i höst och jag lever för hundträningen så jag vill inte boka av det. Hundarna kan i första skeded inte följa med och att lämna dom och till vem?!...Nä jag är inte redo att ge upp hundträningen ännu :))) fniss

Sedan har vi ju i december den stora resan som är planerad sedan många många år... Australien... den kan jag ju inte bara boka av eller hur.
Nä jag stannar nog i byn ett tag till med allt vad det innebär :) fniss

ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback