Boka tid redan NU.

Snart stänger trimmet (22/12) för vi åker på semester, jag och mina barn. Trimmet öppnar åter den 21/1-13.
Så boka tid redan nu så ni slipper vänta allt för länge.
Under tiden, var rädd om er hund, se till att den inte har tovor = DE kyler och gör ont
 
 
Det är så mycket som har hänt i och runtomkring mig och mitt liv.
Jag och Qasper har varit på flera träningsläger och fått mycket fin respons från tränarna och det känns jätteroligt. Vi har av någon anledning inte fått till det när vi tävlar och det berott mycket på hans hormonella status som ställt till det mycket för oss.
Detta är ju åtgärdat men vissa av de beteenden har blivit invanda. Så vi får jobba som fan ! på det hela tiden. Plus att jag har haft aldeles för höga, stora krav på mig ocg han att vi ska leverera och jag har blivit jättebesviken när vi inte gjort det. HUR ?! roligt är det då för honom när hans matte känner så....
Så jag har även en hel del att jobba med mig själv och jag är på god väg att rätta till mina tankar :))
Tävlade i Smedjebacken för ngn vecka sedan och vi följde vår plan och det kändes jättebra. Vi fullföljde inte hela tävlingen utan jag valde att belöna honom för att stärka upp honom och få fin känsla.
 
Jag har haft lite lydnadskurser som gått jättebra och det har varit jättehärliga deltagare. Nästa kurs beräknas vara den 2/2-13, väntar på svar från de jag hyr hallen ifrån.
Nästa lydnadsläger vi har planerat är ett landslagsläger i slutet på januari som vi ska åka på, som åskådare som det heter. MEN det ger en massa egen tid för träning, det ger en massa kunskap om hur storfräsarna tränar och tänker. Det ger så mycket att det vill jag inte missa:)
 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Min älskade mamma gick hastigt bort för 2 veckor sedan.... Mkt mkt jobbigt och då är det inte lätt att vara egenföretagare... man kan inte vara hemma och sörja och hämta styrka, man kan inte vara den hjälp och stöd till pappa som man borde och önskat. Bara att stånga pannan blodig och jobba på, usch.
 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 
.
 

Kommentarer
Postat av: maria

hoppas ni har det bra..längtar tills du kommer hem,så vi får prata ihop oss lite...hiii

2013-01-09 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback