Midsommar med allt vad det innebär

En jätteskön helg är över. Blev en liten minisemester för min del då helgen startades torsdag em med att åka till Anna Hilding och träna. Lite nya tips som kanske kan göra nytta med min hormonstinna kille... vi får se
Det är i allafall dags att skruva upp träningen och ha ett höjt focus.

Efter träningspasset for jag till finaste mr Big. För att fira midsommar med han och hans familj. Härligt. 

Vi hann med ytterligare träningspass å denna gång i en ny vacker miljö. Bra med mr Bigs ögon... han kan allt komma med lite tankar.


Fina dagar blev det och nu orkar jag förhoppningsvis den lååånga veckan med dagar uppemot 16 tim ngn dag.

Hoppas ni haft en fin midsommar.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback