Tovor gör mkt ont !

Jag kan väl inte direkt kalla det för före och efter bilder... då det ibland är bara en förebild och ibland bara en efterbild... Men på nån har jag lyckats. Så dålig också på att komma ihåg kameran...suck
Men här kommer ngr godingar ... :)

Blandras kille :Skönt att bli tovfri och få ett skönt bad:)


 
En 11 år gammal settertik ville bli lite vårfin och en liten söt carintik ville blir rakad kort.

 

En goldentik ville bli frisserad och badad

 

Sicken lite goding :) .............och en annan hund hittade jag detta på, ajajajaj

 

Ett litet tovmonster där allt var tvungen att tas bort....

  

 ett djurprat

Gråhund ska till Norge för utställning, ville bli badad och fin. Det belönades sig så bra. Storvinst och totalseger :))
 

En cavalier vill bli fin och visst blev det skillnad

 

Samma här: från "lörvpöse" till fin foxterrier :)

 

Mina underbara pryo tjejer.... Amalia och Sanna... ni är super super :))


     
 En totaltovig katt rakas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback