Solen

Idag skiner solen och det känns så jäkla underbart. Den är så efterlängtad !!!

Som vanligt så går tiden inte fort utan den RUSAR fram. Jag jobbar lite extra åt ett företag ngr timmar i veckan och heltid i mitt trim. Det innebär att dagarna blir såååå lååånga. Det har varit mellan 12-17 tim långa arbetsdagar och ofta utan lunch under en lång tid nu.
Det sliter verkligen på en. Efter arbetsdagarna så har man ett hem, en son, en gård  och djur att ta hand om.
Ja ja vi får se hur länge man orkar :))

Men allt har sin tid och det löser sig. Pengar måste in och då är det bara att köra på och inte känna efter så jäkla mkt :)

Träningarna med Qasper går upp och ibland ner. Jag är väl inte så känslomässigt stabil heller då jag tokjobbar och det kanske speglar sig på honom, stackarn... men vi sliter på.

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Ha, ha, ha.....dina foton på hundarna som fick påskägg! Underbart!

Isch...vad du jobbar o sliter! Lite fööör mycket kan tyckas...

Kramen!

Ragnvi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback