Liite före och efter :)

 
Läääänge sedan jag bjöd på före och efter bilder... men här kommer ngr :)
 
å efter
En annan lite sötnos glömde jag ta efterbild men hon fick frisserade tassar och fanor mm
Före
Doglas ville bli trimmad, se så fin han blev
 å efter
 
 
så här fin blev man efter bad å frissering ;))
 
´Skräckexempel... en hund som är halt och inte går normalt på benet. Jag har påkallat detta så många ggr. Nu sliter hunden mittenklorna så mkt att pulpan snart är framme och de yttre klorna ingenting... att man som hundägare blundar för sin hunds smärta och oviljan att inse att djuret borde få ett värdigt slut. Veterinären är också inkopplad men får dom inte att inse... suck... kommentaren.. jamen han är ju i allafall glad... Jag kan lova att då "brinner" det i min skalle.
 
 
En sak till, många av mina kunder å då menar jag hundarna tycker det är jätteskönt att få en stund i bur efteråt. Här är Kasper (inte min Qasper) som gått in och lagt sig i buren, till ohc med burdörren är öppen... han tycker det är så skönt å ligga å vila med lite extra värme :))

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker du är så duktig, klok är du också...jag lider med hunden som haltar, usch stackaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback