Hur dålig är jag inte på en skala?

Men alltså, hur dålig är jag inte på att uppdatera bloggen egentligen? Jag som varit så aktiv en gång i tiden :)

Tiden räcker inte riktigt och motivationen är i botten.
 
Det händer mkt grejer runtomkring mig hela tiden både på gott och ont. Vissa saker gör jäkligt ont och tar musten ur mig.
Som tur är händer det även roliga saker som gör att jag håller mig flytande.
Efter Svartbergs lägret så gick det väl bara någon vecka så var det dags att vara med på landslagslägret.
Vi var 8 st som var med som åskådare och hjälpreda åt lydnadslandslaget. Vi fick vara med när proffsen tränade, föra dialog med dom, hjälpa till med kommenderingar, flytta rutor mm mm
Vi fick egna träningar flera ggr om dagen, vi fick enkla föreläsningar mm.
En mkt mkt givande helg där jag blev peppad som fan. Mkt lärorikt !
 
Hem och träna, jobba och få allt att fungera hemma.
 
Jag var i väg och tävlade elitlydnad i Tierp för 1 vecka sedan och det gick "fläckvis" bra :))
Gruppmomenten mkt mkt bra :)) 4 eller 5st moment där vi fick  9 och 10 i betyg och resten kan vi glömma fniss ;))
I ngt moment är jag inte nöjd med hans engagemang alls. Men i övrigt gjorde han sitt jobb hyfsat.
Blev inget första pris men det är ju inte det viktiga utan det viktiga är hans attityd och engagemang som är prio 1.
Nu längtar vi till vårt talangläger som är den 16-18 november. Ska bli så otroligt kul. Hoppas bara jag mår bättre på alla plan så jag kan ta till mig allt. Det är mkt jobb om man vill tillhöra toppen och det vill jag och Qasper. Men det gäller att allt flyter hemma och att man är frisk och mår bra.
 
Här är en bild på Qasper när vi tränar "störning" i momenten platsliggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback