Talang

Här har det hänt både tråkiga saker och mkt roliga saker:)
Vi börjar med de tråkiga.
Efter en lång tids dåligt mående och jag har verkligen prejat mig själv och tränat nästan varje dag och jobbat hårt men jag bara mått sämre och sämre. Alla värden är lysande med kommentar från doktorn : Alla och då menar jag alla i varje åldersgrupp skulle vara avundsjuk på dina värden... de var ju kul men faktum kvarstod... Jag hade svårt att andas mm.
Diagnosen har jag nu fått och det är astma. Det ska nu utredas vilken sort jag har och jag ska träffa lungspecialst för att reda ut vissa saker.. Eftersom min älskade mor har svår KOL så känns detta inte alls roligt, för sköter jag mig inte så kan man få KOL av astma. Nu går jag på medicin och hoppas på en förbättreing snarast :)

Men nu till det roliga!!!!
Jag och Qasper har blivit uttagen till den Svenska Lydnadslandslagets talanggrupp. Det känns så otroligt häftigt och jag känner mig stolt, hedrad och mkt mkt ödmjuk att få träffa och träna med bland de bästa i Sverige.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tråkigt att höra om astman men bra ändå att du fått en diagnos.
Och ETT STORT GRATTIS till uttagningen!!

Postat av: Mia

Livet är verkligen som en berg-o dalbana...hoppas du får ytterligare hjälp med utredningen nu.
Men jättekul med Qasper!!! Du är duktig!

2012-09-24 @ 18:26:41
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback