Student och 50 år

Solen skiner rätt ofta denna sommar och värmen är rätt ok. Det hade kunnat fått vara varmare så klart men sommaren hittills varit rätt ok.

GoQasper och jag tränar vidare på hans känlsor... att jobba med ett känslominne är inte så lätt men vi försöker och det ser riktigt bra ut vissa dagar.

Sonen har tagit studenten. Han har jobbat på otroligt bra detta året och fått MVG i alla ämnen han läst i år. Han fick dessutom ett stipendium för bästa ekonomielev. Jätteroligt och ett stort grattis min son, jag är så stolt <3
 
Jag själv har fyllt 50 år. Det firade jag med att ta med Qasper och vi åkte till staden för att hälsa på Anna och Robin. Gjorde mig fin och sedan gick vi ut på en fin restaurang och åt en  mkt god middag med lite vin. Qasper och jag passade på att träna lydnad så klart i parken och som pricken över i så tog vi in på hotell... Vi sov som kungligheter och vi njöt som bara den av hotellfrukost.

Sommaren rullar på och jag har som vanligt ingen semester utan detta är ju högsäsong i trimmet så det är bara å bita ihop och försöka njuta av kvällarna,,, så mera varma, soliga och blåstfria kvällar tack :)

Lite bilder... två småkillar sitter och pratar :)
 
 
Fina Daniel tog sig tid och vinkade åt morfar <3

 
 
Jag, på sonens student, dagen före min 50 årsdag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback