Bal och raggaråk

Jag är nog lite konstig.... när vi var på balen och tittade på alla finklädda ungdomar som anlände till "slottet" (kilafors herrgård) med den finare bilen än den andra... mkt mkt häftigt... J ag var lyrisk av alla "raggarbilar"...
Jag sa hela tiden : kolla Daniel ..kolla bakänden..häftig va...snygga vingar... vilket crom... mm mm
Till slut sa en annan mamma till mig...MEN du är mer intresserad av bilarna än flickorna med deras vackra klänningar......
-OJ.... kanske borde kolla in ungdomarna lite med.... ;-))
Självklart gjorde jag ju det också... jag såg mkt mkt vackra klänningar... flickor som var så underbart vackra med fina frisyrer och allt vad som hör till....
Oc h killarna var så stiliga i sina fracker..... Jätte kul å se...

Från bal till hundträning!
I går var jag på hundklubben och tränade lydnad,( tack sussie för skjussen) Krutov gick mkt bra...visst var han lite utåt riktad även igår men inte alls på samma sätt... nu jobbade han jätte bra... han kan sitta vid min sida och folk går förbi... han blir inte så där hysteriskt tokig av att det kommer en människa.... Kan sitta still emellanåt...:-))

Jag börjar se ett ljus.......lååångt där borta...:-))  Oj vad det är kul å träna hund igen... jag märker ju nu vad jag har fått kämpa med Kocco...
Kocco mår alldeles utmärkt ändå... hon är min fika hund... visst får hon gör a lite roliga saker självklart... men framför allt får hon alltid vara med när vi fikar.... Det gillar hon kan jag tala om... hon är så behändig tycker alla speciellt om jag har haft krutte med mig först.. ha ha så hon får så gärna vara med.

I dag är det fredag och solen skiner... det är underbart! Man blir så glad av solen....
En kompis fyller 50 år idag.... det är drop in... eller vad säger man...öppet hus menar jag....:-)

I morgon blir det militär övning och sedan hoppas jag att  jag får en skön söndag med vännen... det är mycke nu;-) som avslutas med djurprat... så i stora drag ser min helg ut.
Barnen åker till sin far och det är alltid så jäkla jobbigt...

vi hörs väl mera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback