bevakning

I dag är det DM i bevakning. Jag har varit med 7 år... detta skulle kunna ha blivit mitt 8... jag har skickat lite lycka till sms till mina kamrater. Tänkte åka dit och in i det sista kände jag nog att jag åker dit och tittar,för man
lär sig så himla mycket av att titta....

....men i går morse när jag vaknade kände jag....
Nä jag stannar hemma... krutov behöver träning så jag har valt att träna i dag hela förmiddagen.

Det känns i tävlings"djävulen" som jag brukar säga... jag känner av mina kamraters energier ohc jag önskar att jag hade varit med....fniss... är man tävlingsmänniska så är man...

MEN jag önskar de all lycka och framgång och jag hoppas hoppas att det går bra för dom... Mina tankar är hos dom hela dagen och än en gång LYCKA TILL...

Vi får hoppas att vi får åka till SM och hejja fram dom där.... Man har ju lärt känna en hel del människor runt omkring SM som man bara träffar där.... så klart vi åker till SM för att hejja på dom och njuta av atmosfären...

nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe så ska jag nog åka till skogen för att lägga spår... sedan blir det lydnad.

tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback