livet är härligt med hundträning:-)

Jag går och flinar i HELA ansiktet...
Krutov ohc jag har kommit hem i från några träningsdagar. Vi har fått en rejäl duning... gud va härligt.
Han skötte sig otroligt bra och jag behövde inte skämmas en ända gång... vi fick beröm! de ni.... den lille kan ;-))

riktigt riktigt roligt i allafall. Tänkt om man fick träna hund hela tiden.... fniss.

Mina barn har varit duktig och varit hund och katt vakt... Kocco hade också skött sig här hemma och hon blev så glad när krutov kom hem??!!  visst blev hon glad när jag kom men det var krutov som hon blev gladast för... tänk vad de lekte... så kul å se. Anna berättade att promenaderna har gått bra och kocco varit glad hela tiden ohc följt glatt med... Det gör hon inte annars.... känns skönt.

Magen har ju förståss krånglat... Jag blev dålig natten till måndagen och var tvungen att vara hemma i från jobbet.... sedan har den levt sitt liv de här dagarna men tack o lov utan kramper i allafall inte de där värsta... så jag har kunnat träna osv...

Tack vännen för att du hjälpt mig att kolla kocco och pratat med barn så allt varit ok. Tack för hjälpen med poolen...
Tack för att du finns..


Jag hoppas att det kommer ngn bild från träningen... vet att ngn fotade så det kanske kommer via mailen..

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback