trött men snart helg;-)

Oj vad jag är TRÖTT... hade gärna legat kvar... med vännen;-)) det är ju inte allt för ofta vi har chans att sova med varandra... tur att han skulle upp och fiska ... annars hade det varit tufft å kliva upp och han legat kvar.

Dagarna som gått har varit tränar dagar. Det har varit en del spårträning. lydnadsträning och uppletande.

Gårdagen åkte ulf och jag till Galven, Marianne och jag skulle träna hund och ulf snäll och följde med... Men han fick belöning efteråt... av Per-Åke.... ÖL...kall sådan;-))

Vi blev bjudna på en utsökt grillrätt med allt där till... kaffe och efterrätt blev det också. Magen stod i 4 hörn. Men det var det värt:-) Himlen avslutade kvällen med att öppna sig och bjöd på ett skådespel ala blixt och dunder... men vi satt säkert under altan och myste av smattret från plåttaket.

I kväll är det planerat att vi ska till Rättvik på Midsommar trav.. hoppas det blir trevligt ohc bra väder.

nu "lära" jag avsluta här och arbeta lite;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback